Subject: FW: Kümne riigi ühispöördumine NORTH
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: "SM Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 09:10:05 +0200

_____

From: NORTH Eesti esindus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 26, 2024 2:09 PM
To: Riina Sikkut - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kümne riigi ühispöördumine NORTH

Lugupeetud Riina Sikkut

Käesolevaga saadame Teile Põhjamaade, Balti riikide ning Ühendkuningriigi 
teadlaste ja tervishoiuekspertide nimel pöördumise COVID-19 modifitseeritud 
mRNA vaktsiinide ohutuse ja kvaliteedi teemal.

COVID-19 mRNA vaktsiinid kujutavad endast terviseriske, mille kohta on 
tänaseks ümbelükkamatuid tõendeid. Pöördumises ja seda toetavas 
teadusandmete kokkuvõttes käsitletakse järgnevaid teemasid:

*	COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiine ei testitud kunagi nende võime 
osas blokeerida viiruse levikut. Seetõttu oli teaduslikult põhjendamata ja 
eksitav survestada inimesi ennast vaktsineerima selleks, et kaitsta teisi.
*	COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinid tõid kaasa enneolematu hulga 
kõrvaltoimete ja surmajuhtumite teateid. Avalike andmete korduvanalüüsid 
näitavad, et kõrvaltoimete esinemine ja nende tõsidus sõltusid vaktsiini 
partiist.
*	Mitmete sõltumatute teadlaste analüüsid näitavad, et Pfizeri ja Moderna 
toodete viialid on saastunud plasmiidse DNA-ga varieeruval ja ülemäärasel 
tasemel. See võõr-DNA on tootmisprotsesside kõrvalsaadus, ja 
vaktsiiniviaalides seda olla ei tohi.

Pöördumine on saanud tugeva rahvusvahelise toetuse – allkirja on andnud 432 
arsti, teadlast, poliitikut ja spetsialisti. Dokument on saadetud kümne 
riigi peaministritele ja juhtorganitele järgmiste nõudmistega:

*	Koheselt peatada COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinide kasutamine.
*	Läbi viia sõltumatu ja läbipaistev uurimine nende heakskiitmise ja 
kasutamise osas.
*	Esitada teaduslikke tõendeid, mis näitavad, et puudub oht inimese DNA 
kahjustamiseks.

Pöördumine ja seda toetav teaduslik kokkuvõte on lisatud manusena.

Dokumendid saate alla laadida ka siit:

 <https://northgroup.info/estonia.html> https://northgroup.info/estonia.html

Sügava mure ja austusega

Põhjamaade, Balti riikide ning Ühendkuningriigi teadlaste ja 
tervishoiuekspertide nimel

Jonathan D. Gilthorpe

Kaari Saarma

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

NORTH Group

 <https://northgroup.info/> https://northgroup.info/